تهران، بزرگراه آیت‌ الله سعیدی، شرق به غرب، جنب پارکینگ ثامن

کانکس مسکونی 24 متری با نمای سایدینگ

کانکس مسکونی 24 متری با نمای سایدینگ

کانکس مسکونی 24 متری با نمای سایدینگ یکی از محصولات کانکس آیسان میباشد. این کانکس ویلایی یا همان کانکس طرح کانادایی است. این سازه تمامی امکانات رفاهی مورد نیاز شما برای داشتن یک خانه‌ مدرن کوچک را برای شما فراهم میسازد. به علت ظاهر خاص آن و نوع مصالحی که در ساخت این کانکس استفاده شده است، نامگذاری گردیده است.

کانکس مسکونی 24 متری با نمای سایدینگ

سقف کانکس طوری طراحی میشود که مصالح استفاده شده در آن طرحی به مانند سفال دارد. بدنه کانکس خطوط افقی دارد. همین نوع از ورقهایی که بیشتر کانکس ویلایی را در بر گرفته و در کنار هم به صورت ساید با ساید ردیف شدند. عاملی مهم در رواج یافتن نام سایدینگ در این نوع از کانکس شده است. چرا که به این ورقها در حوزه ساختمان سازی ورق های سایدینگ گفته می‌شود.

کانکس پیش ساخته تحت عنوان ویلای پیش ساخته ای که در کشور کانادا به مرحله تولید میرسد. دارای سقفی با طرح سفال و ورق های سایدینگ میباشند. برخی اوقات هم ممکن است با نام کانکس ویلایی کانادایی از آن یاد شود.

امکانات کانکس مسکونی 24 متری با نمای سایدینگ

امکانات کانکس ویلایی سایدینگ دقیقا همانند یک خانه بوده و همه امکانات رفاهی مورد نیاز شما برای سکونت را دارا است. تفاوت اصلی این کانکس با سازه های سنتی مصالح مورد استفاده در ساخت آن‌ میباشد که دارای مزایای بسیاری میباشد. از جمله ضد زلزله بودن، تسریع در ساخت نسبت به سازه‌های سنتی و امکان جا به جایی کانکس ویلایی موجود گردیده که خریداران را سمت خود سوق دهد. مخصوصا در مناطقی که به دلیل شرایط جوی، ساخت‌ و ساز در آن امکان‌ پذیر نیست.

کانکس مسکونی 24 متری با نمای سایدینگ

امکانات داخلی کانکس مسکونی 24 متری با نمای سایدینگ

در داخل کانکس مسکونی سایدینگ میتوان در حین پارتیشن بندی فضایی برای آشپزخانه، سرویس بهداشتی، حمام، اتاقهای اضافی در پلان در نظر گرفت. البته برای تجهیز کردن کانکس میتوان از ابزار آلات روشنایی مثل لوستر، مهتابی و چراغ دیواری (بیرون کانکس)، سیستم گرمایشی، سرمایشی، فیوز مینیاتوری و… بهره گرفت.

کانکس مسکونی 24 متری با نمای سایدینگ

مشخصات فنی

  • شاسی از تیرآهن دور کلاف نمره 16 و اسکلت کانکس هم که از پروفیلهای آهنی در ضخامت 2 میلیمتر است.
  • جنس بدنه اصلی این کانکس از 2 نوع PVC و صفحات گالوانیزه میباشد. هر چند بر حسب سفارش میشود برای بدنه اصلی کانکس مسکونی سایدینگ از سایر ورقها مثل پانل ساندویچ، فایبرگلاس و … هم استفاده کرد.
  • سقف کانکس مسکونی سایدینگ از جنس سفال بوده و باعث منحصر بفرد بودن این کانکس میباشد. جنس سقف کانکس از نوع صفحات گالوانیزه میباشد. جنس سقف که از گالوانیزه آماده شده دارای طرح سفال بوده که به دو صورت شیبدار و کلبه ای در بیشتر نماهای بیرونی کانکس قابل مشاهده میباشد.
  • کف کانکس از تخته واتر پروف یا همان ضد آب چند لایه به ضخامت 16 میلیمتر استفاده میشود. میتوان روکش آن را از جنس PVC طرح پارکت به کار برد. در هنگام نظافت دیگر نگرانی بابت شستشوی کف کانکس وجود نخواهد داشت.

کانکس ویلایی 24 متری با نمای سایدینگ

طراحی و ساخت کانکس مسکونی 24 متری با نمای سایدینگ

  • برای طراحی و ساخت کانکس مسکونی سایدینگ در قسمت هایی مثل درب و پنجره میتوان از پنجره دو جداره UPVC آهنی یا سنگین بهره گرفت. این کار از ورود گرد و غبار به داخل کانکس جلوگیری میکند.
  • با استفاده از درب و پنجره UPVC از هدر رفتن انرژی در تمام فصول سال ممانعت به عمل می‌آید. فرقی نمیکند چه در فصل گرما که کولر وجود دارد. و چه در فصل سرما که قرار است از وسایل گرمایشی در داخل کانکس استفاده کنید.
  • به منظور حفظ امنیت بیشتر میتوانید برای کانکس از حفاظ هم جلوی درب و پنجره استفاده کنید. حتی میتوانید با توجه به  اهمیت محیط کارتان در صورت نیاز از درب های ضد سرقت استفاده کنید. این دربها در حین تأمین امنیت، جلوه زیبایی به کانکس شما میبخشند.
  • در پوشش دیوار کانکس ویلایی سایدینگ از PVC با طرحهای جدید و متنوع استفاده میشود. این که رنگها چه باشند بیشتر بر میگردد که شما قرار است از چه رنگ مبلمانی برای محیط خود استفاده کنید.
  • سیستم سیم کشی برق و تلفن این کانکس از نوع روکار به همراه داک میباشد. میتوانید در کنار سیستم برق از خدمات تلفن و اینترنت هم بهره بگیرید.

مزایا

  • مقاوم در برابر حوادث غیر مترقبه
  • نصب سریع و آسان
  • پرتابل بودن
  • عایق چندکاره
  • طول عمر بالا

برای بازدید نمونه کارهای بیشتر پیشنهاد می‌کنیم از این پروژه بازدید کنید: کانکس نگهبانی 8 متری

دیدگاهتان را بنویسید

© تمامی حقوق وبسایت متعلق به کانکس آیسان میباشد